Saturday, August 29, 2009

mulakan harimu dgn semangat baru!

yesterday was disaster..again..bangun pkol 7.15 sedangkan klas starts at 8..mmg la ada 45 minit lg but nk jln g klas ja dh mkn msa stengah jam..gilalah..mcm ribut aku terjun katil p bilik ayaq belah habeh smua yg ada di situ..ampun!dh tak nmpk apa dh time tu..habeh tebabas sgala benda yg wajib..ayam betol..ni yg aku lemah ne kalo mai cuaca sejuk2 ne..asek nk tarek slimut tutup 1 bdn je..kuak lentang tak hbeh2..adoyai!

tutup kes bangun lambat..ondaway nk p klas pulak,sliper aku putus!gilalah..dh laa lmbt dah,sliper pulak putus..tgh2 jalan pulak..dpn boys part3 engine pulak..babeng!aku mcm nk menyumpah jaa kasut tu haa biaq jd katak..xjga tuan betol..dah laa kelas ECM kat blok C sana yg jauhnya lbeh kurang 2 batu lg..(aku agak laa)..jd bejalanlah aku smbil menyeret kaki..mcm sial kan..bulan2 puasa neh mmg laa byk dugaan..

dugaan bkn hbeh takat tu ja,besambong pulak msok kelas koko petang jumaat yg mulia tu..haiyak!dh laa hujan..basah hbeh baju tara nk smpai kelas koko..mcm sial kna diri tgh hujan pulak nyanyi lagu negaraku..adoilaa..apa malang entahla..tp sebaik abg comander tu muka comel,boleh cuci mata..haha..saiko dh aku benda2 malang jd pd hari yg sama..tulah alkisah hari jumaat yg agak malang..

*tajuk entry tade kene mengena pon dgn isi entry..haha..layan!

No comments:

Post a Comment