Sunday, September 13, 2009

bengang kuasa tiga

bengang dan bengang dan bengang lagi..

kenapa?sbb semalam punya penat aku karang ayat jiwa karat intan payung segala bagai,and suddenly internet connection lost..and tak sempat nak save.mcm babas kan?mmglah menguji kesabaran di bulan puasa yg mulia ini..terima kasih kepada celcom broadband yang mcm hampes sahaja walopon bayor byk tetiap bulan tetapi still connection kalah kura- kura berjalan..dan terima kasih juga kepada authorities UiTM arau kerana bilik aku tak dapat line wireless walopon dah bebulan aku daftar wireless tu..apa malang nasib pun taktau lah kerana bilik aku juga dipenuhi serangga2 halus pada hampir setiap malam sehingga aku dijadikan sebgai menu harian mereka.dh penuh 1 badan aku dgn kesan gigitan serangga ini yg meninggalkan parut degil..siapa tak bengang,angkat kaki!mungkin ini dugaannya duduk kat arau yg aman damai terpencil ini.sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment