Friday, February 19, 2010

mari melukis!!!






ne lah kejadahnya yg buat hidup aku xbrapa tenang semenjak 2 menjak neh...ya aku tau,korang msti kata 'eleh,benda ne budak form 4 pon boleh buat..asal ko blaja time uni?'
masalah yg aku nk highlight kat sini ialah aku bukan budak teknik dan masa zaman berhingus dulu,aku langsung laa xkenai board ka t-square apa jadah kaa sbb aku mmg tak di-expose-kan dgn lukisan kejuruteraan..
tp skrg,aku kna jugak consider benda alah ne sbb aku budak engineering,even aku tak reti lukih sudut 105 darjah dgn cara yg betoi pon..
aku mmg bebai setiap kali msok studio sbb aku mmg taktau apa 1 pon..tmbh pulak lecturer aku buat mcm semua budak ne penah blajaq drawing dulu..
mmg laa aku penah blajaq drawing..tp tu zaman pakai skirt ikat tocang dua dulu yg hanya tau mintak pen dgn kertas kat mak sbb nk main lukih2..
dh sah2 laa aku tak lukih mcm yg aku kena lukih skrg..haiyaa!!penat aku mcm neh..
bukak sem ne,depa kata dh nk masok lab aoutocad..nahh!!masaklaa aku..yg tu lg laa haram aku taktau apa..
macam mana ne haaa???aku rsa mcm tak mau balek arau pon ada..nk kawen pon ada jugak rasanyaa..

No comments:

Post a Comment