Thursday, May 17, 2012



td belek2 folder gmbar yg ada dekat dalam external..lps tu terjumpak gmbar zaman part 3 UiTM..ok tu zaman paling rindu sekali..zaman rempit naik moto dari arau smpai kangar semata-mata nk makan kfc sbb kfc xdak lg dekat arau time tu..n of course lah bukan aku yg merempit sbb aku ni penakut bawak moto walaupun ada lesen..aku pon tak faham mcm mana aku lulus lesen moto dgn sekali test saja..HAHA..mesti laa my dear shafiqah yg rempit.aku naik blakang je..hehehe..rempit bersama skuter ego KCS warna merah!sanggup rempit smpai ke kangar semata-mata nak makan je..lepastu msa the first ever SECRET RECIPE in PERLIS bukak dkt kangar pon kami rempit jugak just to eat chocolate lava!!gila tak gila..sanggup rempit about 20 minutes just to eat!ohh rindunyaaaaa zaman naik moto dulu2..

No comments:

Post a Comment