Thursday, June 3, 2010

untitled post

since i've been the UNOFFICIAL-payment-less secretary to my very own brother to manage his world cup jersey order,agak pening kepala nk susun all the orders into a mesra pengguna list..aku akan bebai everytime nk buat benda alah tu..tp dlm bebai2 tu siap jugak laa keja aku an..tp mcm tak ikhlas sgt laa buat sbb serabut kpala otak aku ni..but whatever it is,teruskan mengorder di facebook or jerseyrepublic.com.my ye!sempat lg aku nk promote!haha

ok ok..sbenaqnya nk hbq aku p tgk wayang smalam dgn abang aku lah,sapa lg!dh tgk midnight,kna laa angkot bodyguard an!haha...even aku pon dh mmg mcm bodyguard,tp takot laa jugak sbb aku ne pompuan lagi!haha..abg aku blnja tiket rm10 konon2 upah aku dok tolong dia buat list order jersey tu but aleh2 aku plak kna blnja dia popcorn rm14 plak tu..kalau tau,baek aku blnja tiket utk diri aku sendiri!takyah bli popcorn dah!chaih!

tp apa2 pon mmg best lah PRINCE OF PERSIA..jake gyllenhaal berjaya buat aku mimpi dia smalam..belemoih belemoih pon hensem baq hang!auwh!aku bejaya buat kakak aku irritated and annoyed sbb aku gedik sgt dok bayang bayang jake gyllenhaal jd boifren aku..haha..bengong!

5 upon 5 for PRINCE OF PERSIA!!

p/s:even the actions were so unconsiderably unbelievable to happen in reality,i still go for PRINCE OF PERSIA!haha

No comments:

Post a Comment