Tuesday, July 20, 2010

gua kerbau

GUA KERBAU-once in a lifetime experience.

i dont expect that i can do that extremely extreme activity..like seriously extreme..panjat bukit,panjat curam 60 degrees,turun 90 degrees,usung mangsa yg berat jugak walopon orgnya kecik jaa..tp dh nmanya laki,mmg laa berat jugak..aku siap jatoh tergelincir lebam sana sini suma..mmg akan igt one whole lifetime laa..naseb baek laa ada si tiger yg sengal2 alang tu...walopon sengal,beguna jugak mamat tu..kalo dia tak grab aku,mmg arwah dh aku jatoh gaung tu..hish..nauzubillahh!

tp mmg fun lah camp JABATAN PERTAHANAN AWAM MALAYSIA tu even exhausting gila babs wa cakap lu!!tp semua tu dijadikan sbg pengajaran utk msa hadapan..

p/s:pictures will be uploaded later ;))

2 comments:

  1. mna ada pro..stakat simulasi angkat mangsa yg tak saket langsung ja pon..haha

    ReplyDelete