Friday, July 2, 2010

ish rasa mcm nk tekan button pause jaa kat semua remote yg ada kt dlm dunia ne so that the time will pause at least for a day..ish berat hatinyalah nk balek arau eventhough arau tu tak jauh mana dr rumah aku..i'll be missing all the fun..and that feels like crap..dh lama aku cuti smpai 2 bulan dah,depa tak rasa nk balek kampong pon..ne aku dh nk balek arau esok,mula lah suma pakat nak balek kumpoi ramai ramai kt yan..khianat tak khianat..bebai aku..hati berat gila kalah berat badan aku dah nk balek arau..aiseymen...i'll be missing the kenduri in penang tomorow..n i'll not be able to tease mikha n play with yaya..that is soooo SHIT.fullstop!

2 comments:

  1. haha beli lah astro beyond hahahaha

    ReplyDelete
  2. mcm nk beli jaa yg PVR tu yg ada button record play pause n stop..haha

    ReplyDelete