Tuesday, August 24, 2010

panas panas panasnya MENTARI!

dari semalam aku pendam benda alah ni dalam hati..sejak handphone aku bunyi sbb cik nawal telefon and tell me everything about that thing..panas ja rasa dlm hati..eh chup chup..bukan stakat hati ja..kepala sekali rasa berasap!

eh kau!bawak bawaklah bertaubat der..aku sampai sekarang still tak paham apa laa yg hang cari gadoh sangat dgn kami perempuan perempuan muslimah ni..aku tak nampak pon sebab musabab yg bernas yg boleh hang jdkan sbb yg kukuh nk cari gaduh dgn km..ish ish..grow up lah der!dah 19 kot..yg kau sangap sangat sampai tahap kritikal tu apahal??hal hal dlm kelambu tak nak amek tau skali ka der??

4 comments:

  1. eh tita tak crita kaa??p tnya tkah p

    ReplyDelete
  2. sokong!sokong!
    dia sangap sngat asal ntah..
    2 tahun da kot,cam shial..hoho

    ReplyDelete
  3. haaa hat blog tu ka weh? aku da baca da. mcm bangang ja mamat tu. choihh

    ReplyDelete