Friday, December 11, 2009

tag tag tag

i've been tagged by nawwal..she wrote that she tagged nabilala,hey,thats me laa kan??kan??haha
here comes the tag..oh btw,tnx nawwal for tagging me..

Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
woah..seems like ages lah my last cuti2 msia..cant recall when was our last vacation together..


Berapakah umur anda? adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
18 and counting on to be 19..woah,saya sgt tua..


Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
i usually blog during midnight when everybody asleep..haha..jiwang much ha?


Apakah matlamat anda untuk tahun 2010?
success,healthy,wealthy

Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
a dslr?haha

Apakah habbits anda?
tarik2 anak rambot msa tgk tv..haha

Senaraikan 4 perkara yang anda akan lakukan selepas menjawab tag saya ni?
1)set my butt on the car seat n yan,here i come
2)play with mikha sampai malam..haha
*saya pon tatau nk wat apa lg..

Adakah anda seorang yang pemarah/pendendam / bengis? dan cara anda mengatasinya
tak..saya perengus.haha

What happened to you in 2001 till 2004?
i was still a kid who just know to play.


Saya menge-tag:
sesiapajek yg trasa nk buat tag neh..terima kaseh

No comments:

Post a Comment