Saturday, December 5, 2009

taktahu tajuk

plan nk mem'baking' apple pie tidak menjadi pada hari ini kerana saya dengan jayanya telah meng'herbinate'kan diri selama 5 jam dari jam 12 tgh hari sehingga 5 petang walaupun saya bangun pagi pada jam 8..hebatkan saya?mahu lawan?

mungkin esok pula saya akan teruskan misi tertangguh itu..sekiranya bantal dan tilam tidak menggoda mata dan nafsu saya,mungkin saya akan memuatnaikkan gambar pai epal esok..ya,mungkinlah..itupun sekiranya pai itu terjadi dengan jayanya..dan juga sekiranya pai epal itu sempat di'photoshoot'kan sebelum dibaham oleh si omnivor-omnivor yang berada di rumah *perasan pula saya macam saya masak sedap sangat*

tengoklah esok bagaimana keadaannya..oh ya,esok saya 'off' sehari..yeay,xperlulah saya menahan nafsu memaki orang semasa memandu..yeaahaa!

No comments:

Post a Comment